Branża Technologiczna

Jak wybrać najlepszy CRM dla deweloperów? Podpowiadają specjaliści z firmy Voxcommerce

• Zakładki: 50


Często CRM-em nazywane są narzędzia, które mają wbudowaną wyszukiwarkę klientów czy kalendarz. Pojazdem można nazwać hulajnogę oraz wyspecjalizowany samochód strażacki, a przecież to zupełnie inne narzędzia. Podobnie sprawa ma się z CRM-mami, na rynku dostępnych jest ich wiele, ale nie są sobie równe – ani pod względem funkcjonalności, ani użyteczności oferowanej użytkownikom.

Dobry CRM to narzędzie, które realne wspiera procesy biznesowe występujące w danej firmie – nie tylko komunikację pracowników firmy z klientami. Niektórzy dostawcy dostarczają o wiele bardziej zaawansowane systemy, dzięki którym możliwa jest automatyzacja kluczowych procesów biznesowych w danej branży. Szukając CRM dla deweloperów, warto poznać możliwości co najmniej kilku systemów, by móc wybrać taki, który będzie największym wsparciem dla każdego specjalisty w organizacji. Jak wybrać najlepszy CRM dla deweloperów?

CRM dla deweloperów voxDeveloper – wsparcie sprzedaży i obsługi klienta

CRM dla deweloperów voxDeveloper jest systemem, oferującym kompleksowe rozwiązania sprawdzone przez dziesiątki firm deweloperskich w Polsce. Podstawowe funkcje, służące do efektywnego kontaktu z klientem, zostały rozbudowane o liczne moduły, dzięki którym możliwa jest automatyzacja wielu działań marketingowych, sprzedażowych oraz częściowa automatyzacja obsługi klienta i rozliczeń.

Zaawansowany system dla deweloperów firmy Voxcommerce wspiera pracę działu marketingu, dzięki licznym integracjom z narzędziami do marketingu oraz wsparciu aktualizacji oferty na www, na portalach partnerskich i u pośredników nieruchomości, a także dzięki automatyzacji najważniejszych działań marketingowych. Szybki dostęp do leadów oraz powiadomienia o zapytaniach ofertowych pozwalają handlowcom odpowiedzieć klientom zainteresowanych ofertą wcześniej i precyzyjniej niż konkurencja. Historia kontaktu z klientem wspiera handlowców na każdym etapie zawieranej transakcji, a dostęp do dokumentacji oraz możliwość generowania dla klienta dokumentów potrzebnych przy dopełnianiu formalności w banku przyspiesza i upraszcza proces kupna mieszkania. Z systemu korzystają także pracownicy działu księgowego – pełen dostęp do wszystkich płatności i zaległości ułatwiają rozliczenie z klientem i zarządzanie finansami firmy deweloperskiej. Ważne są również integracje z programami księgowymi oraz deweloperskim funduszem gwarancyjnym (DFG).

Elementem systemu CRM dla deweloperów voxDeveloper jest również strefa klienta. Zalogowani klienci mają dostęp do danych, dotyczących nieruchomości którą nabyli, płatności czy dokonywanych zgłoszeń serwisowych. Ogromnym atutem tego systemu dla deweloperów jest możliwość korzystania z oprogramowania bez konieczności jego instalacji na komputerze. CRM jest również dostępny za pomocą natywnej aplikacji mobilnej, która zapewnia dostęp do wszystkich informacji z poziomu urządzenia mobilnego.

Dobry CRM dla deweloperów to nie tylko baza klientów czy mieszkań  a kompleksowy system dostosowany do marketingu, sprzedaży i rozliczeń transakcji na rynku pierwotnym, z zaawansowanymi funkcjami, które wspierają sprzedaż i obsługę klienta, działania marketingowe oraz pracę działu księgowego.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
33 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *