Branża Budowlana

Jak zarządzać zmianami lokatorskimi w firmie deweloperskiej?

• Zakładki: 71


Możliwość dostosowania nowej nieruchomości do własnych potrzeb to rozwiązanie, po które sięga coraz więcej kupujących. Zmiany lokatorskie stają się więc coraz więcej znaczącym narzędziem sprzedażowym. Jednak wraz z korzyścią, jaką może zyskać potencjalny klient, wiąże się z nimi konieczność obsługi – nie tylko na poziomie wcielania zmian lokatorskich, ale także wprowadzania zmian w dokumentacji, uwzględnienia ich w odbiorze oraz rozliczania płatności za dodatkową usługę. W zarządzaniu zmianami lokatorskimi pomaga CRM dla deweloperów. Jakie funkcje dostępne są w systemie?

Zmiany lokatorskie w systemie CMR dla deweloperów

Zmiany lokatorskie to szansa klienta na dostosowanie mieszkania czy domu do swoich potrzeb. Kupujący mieszkanie mogą zaingerować w rozkład ścianek działowych, szerokość oraz umiejscowienie drzwi wewnętrznych czy rozmieszczenie punktów wodno-kanalizacyjnych, punktów oświetleniowych i włączników oraz grzejników. Dzięki temu mogą dostosować funkcjonalność poszczególnych pomieszczeń według potrzeb oraz planów względem aranżacji wnętrz.

Zmiany lokatorskie mogą zostać ujęte w umowie deweloperskiej bądź osobnej umowie, a ich obsługa zaczyna się w chwili podpisywania takiej umowy i kończy na odbiorze nieruchomości. Moduł zmian lokatorskich w CRM-ie dla deweloperów pozwala sprawnie zarządzać tym procesem. Dostępne są w nim informacje o szczegółach inwestycji, kategorii zmian lokatorskich, historii podjętych działań i ich aktualnym statusie, cenie brutto, netto oraz stawce VAT. Opisy zmian uzupełnione są o szczegółowy plan nieruchomości oraz dodatkowe dokumenty.

Wszystkie informacje dotyczące zmian lokatorskich są dostępne w jednym miejscu, co umożliwia:

  • Eksport danych do modułu księgowego: ułatwia zarządzanie rozliczeniami płatności za zmiany lokatorskie i obsługę umów na zmiany lokatorskie
  • Integrację z modułem odbioru nieruchomości: zapewnia płynne przejście od realizacji zmian do odbioru technicznego i weryfikację realizowanych zmian.
  • Śledzenie historii działań: pozwala na monitorowanie wszystkich podjętych działań oraz bieżącego statusu zmian – pełnej historii lokalu – zarówno zmian lokatorskich, jak i usterek związanych z lokalem.
  • Generowanie protokołów: umożliwia tworzenie i udostępnianie protokołów zmian oraz odbioru bezpośrednio z systemu.

Dzięki modułowi zmian lokatorskich w CRM-ie dla deweloperów system usprawnia zarządzanie zmianami na każdym etapie ich realizacji, od podpisania umowy, przez realizację, aż po odbiór techniczny. Usprawniony proces zarządzania zmianami lokatorskimi przekłada się na redukcję kosztów oraz zwiększenie satysfakcji klienta, co stanowi istotny czynnik zwiększający zyski firmy deweloperskiej.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
15 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *